مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 09:202019-11-25اقتصادي

اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در ابرکوه


اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب وکارهای خرد شهرستان ابرکوه در راستای توسعه و ترویج مشاغل خانگی و تحقق شعار رونق تولید، در محل بیت العباس (ع) این شهرستان دایر شد.

- اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در ابرکوه ایسنا/یزد اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب وکارهای خرد شهرستان ابرکوه در راستای توسعه و ترویج مشاغل خانگی و تحقق شعار رونق تولید، در محل بیت العباس (ع) این شهرستان دایر شد.

هم زمان با هفته بسیج و کارآفرینی، اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد شهرستان ابرکوه در قالب 50 غرفه شامل صنایع دستی، فرآورده های لبنی، محصولات غذایی، محصولات فرآوری شده بخش کشاورزی، هنرهای دستی، کتاب و محصولات فرهنگی، دستاوردهای بسیج سازندگی افتتاح شد.

کلیه غرفه داران در این نمایشگاه همچون سایر نمایشگاه های دیگر درخواست راه اندازی یک بازارچه یا نمایشگاه دائمی را برای ارائه محصولات خود از مسئولان بازدیدکننده داشتند و فروش بهتر محصولات خود و یافتن یک بازار فروش نسبتاً پایدار را در گروی ایجاد این بازارچه دائمی در شهرستان عنوان کردند.

رتبه اول ابرکوه در دریافت تسهیلات اشتغال علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به این که یکی از کارآفرینان شهرستان تقبل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در ابرکوه

اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در ابرکوه