مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 04:302019-11-26سياسي

14 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد خراسان جنوبی پذیرش شدند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 14 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد استان تحت درمان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز مهدی زاده دوشنبه شب در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: در حال حاضر 86 مرکز درمان اعتیاد در سطح خراسان جنوبی فعال است که شامل 65 مرکز ام ام تی، هفت کمپ، یک مرکز اجتماع درمان مدار، دو مرکز مشاوره و پنج بخش بستری درمان اعتیاد کودکان می شود.

وی بیان کرد: طی هشت ماهه امسال بیش از 14 هزار در این مراکز تحت درمان قرار گرفتند و 227 نفر از طریق قضات به مراکز ماده 116 معرفی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: همچنین در سال جاری دستگاه های حوزه درمان بالغ بر یک میلیارد و 130 میلیون تومان تفاهم نامه داشتند که از این میزان تاکنون 800 میلیون تومان تخصیص یافته است.

مهدی زاده همچنین از شناسایی 356 معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: با پیگیری های ستاد مبارزه با مواد مخدر امسال مشکل اعتبار در حوزه درمان رفع شده است.

وی، عدم پوشش بیمه ای درمان اعتیاد را یکی از مشکلات موجود در مراکز ترک اعتیاد دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده این مشکل در سال آینده رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد خراسان جنوبی پذیرش شدند

14 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد خراسان جنوبی پذیرش شدند