مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 04:552019-11-26سياسي

حفظ و گسترش نظام در سایه تلفیق امام و ولایت با قدرت مردم


فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در جامعه ای که امام و ولایت دارد قدرت معنوی و مردمی با هم تلفیق و قدرت ترکیبی برای حفظ و گسترش نظام تولید می شود.

- حفظ و گسترش نظام در سایه تلفیق امام و ولایت با قدرت مردم فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در جامعه ای که امام و ولایت دارد قدرت معنوی و مردمی با هم تلفیق و قدرت ترکیبی برای حفظ و گسترش نظام تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری دیشب در همایش معلم تراز انقلاب با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی مشهد افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب دارد اما تا زمانی که قدرت و پشتوانه معنوی و مردمی دارد ساقط شدنی نیست و دنیای استکبار نمی تواند به هدف خود در این زمینه دست یابد اما قدرت معنوی و مردمی انقلاب اسلامی ضعیف شود باید نگران شویم.

وی افزود: انقلاب اسلامی مستقر شده است تا عدالت را برای مردم به ارمغان آورد و ذات نظام اسلامی عدالت و مردمی بودن آن است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در بزنگاه ها، پایه های مردمی و اعتقادی نظام بارها مشخص شده است اما مردم به بعضی روش ها و مدیریت اعتراض دارند به طوری که در ماجرای اخیر بنزین هم مشاهده شد و اینکار با روش بهتری نیز انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و گسترش نظام در سایه تلفیق امام و ولایت با قدرت مردم

حفظ و گسترش نظام در سایه تلفیق امام و ولایت با قدرت مردم