مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 08:102019-11-26سياسي

محمود جعفری معاون سازمان انرژی اتمی شد


علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی محمود جعفری را به عنوان معاون جدید سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حکمی محمود جعفری را به سمت معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی و جایگزین مرحوم محمد احمدیان منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب جعفری آمده است:  امید است با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند موجود در مجموعه صنعت هسته ای و تعامل موثر با نخبگان علمی، مدیران و همکاران محترم سازمان، شرکت متبوع و واحدهای تابعه و زیرمجموعه و همچنین هماهنگی و استفاده موثر و کارآمد از توانمندی ها و ظرفیت های فنی و انسانی شرکت های تخصصی مرتبط با ماموریت آن شرکت و حمایت مستمر از فعالیت آنها، با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در مسیر تحقق اهداف شرکت در چارچوب اساسنامه مصوب کوشا باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران اخیرا پس از انجام جراحی قلب باز درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود جعفری معاون سازمان انرژی اتمی شد

محمود جعفری معاون سازمان انرژی اتمی شد