مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 08:352019-11-26فرهنگي

سایبرتراک زورآزمایی با وانت افسانه ای آمریکایی را به راحتی برنده شد+فیلم


تسلا برای اینکه نشان دهد سایبرتراک جدید این شرکت او از هر لحاظ بی نقص است، این وانت آینده نگرانه و عجیب را به زورآزمایی با وانت معروف آمریکایی چند دهه گذشته یعنی فورد اف 150 فرستاد.

- "سایبرتراک" زورآزمایی با وانت افسانه ای آمریکایی را به راحتی برنده شد+فیلم تسلا برای اینکه نشان دهد سایبرتراک جدید این شرکت او از هر لحاظ بی نقص است، این وانت آینده نگرانه و عجیب را به زورآزمایی با وانت معروف آمریکایی چند دهه گذشته یعنی فورد اف 150 فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آزمایش خودروی سایبرتراک تسلا دو موتوره در حال کشیدن فورد f-150 شرکت فورد است.

شاید یکی از دلایل تسلا این باشد که به کاربران بگوید خودروی او از لحاظ قدرت قابل مقایسه با خودروی فورد نیست چرا که فورد رقیب اصلی سایبرتراک محسوب می شود.

سایبرتراک، ششمین خودرو تسلا از زمان تأسیس این شرکت در سال 2003 است.

این خودرو می تواند رقیب سرسختی برای وانت فورد سری-اف(Ford F-Series) که بیش از 40 سال در ایالات متحده پرفروش ترین وانت بوده است و وانت شورلت سیلورادو (Chevrolet Silverado) شرکت آمریکایی شورلت باشد.

البته یکی از دلایلی که سایبرتراک می تواند برتر باشد این است که این خودرو بسیار سبک تر از خودروی اف-150 فورد است اما می تواند آن را بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایبرتراک زورآزمایی با وانت افسانه ای آمریکایی را به راحتی برنده شد+فیلم

سایبرتراک زورآزمایی با وانت افسانه ای آمریکایی را به راحتی برنده شد+فیلم