مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 17:102019-11-26سياسي

به محض دریافت مجوز ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل برمی گردد


وزارت ارتباطات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، این وزارتخانه در اطلاعیه ای آورده است: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پیش ازاین بارها به صراحت اعلام کرده بود که قطع اینترنت صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد و به ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد می کند و از این رو از نگاه وزیر ارتباطات مطالبه امروز مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی برای اتصال مجدد اینترنت موبایل به جا و دقیق است.

آذری جهرمی شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هست و این روزها را بی شک یکی از سخت ترین و طاقت فرساترین روزها برای مجموعه وزارت ارتباطات و صدالبته بیش از آن برای مردم عزیز ایران می داند.

اما نهادهای امنیتی کشور به عنوان مسئولین حفظ نظم و امنیت معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به یقین به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به محض دریافت مجوز ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل برمی گردد

به محض دریافت مجوز ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل برمی گردد