مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 06:402019-11-27اقتصادي

خزر اسیدی می شود؟


این سال ها دریای خزر، درگیر مشکلات متعددی همچون آلودگی شیرابه زباله ها، ورود فاضلاب های خانگی، صنعتی و اعلام طرحی به نام انتقال آب به فلات مرکزی است که با وجود داشتن مخالفان زیادی، - ایسنا/مازندران این سال ها دریای خزر، درگیر مشکلات متعددی همچون آلودگی شیرابه زباله ها، ورود فاضلاب های خانگی، صنعتی و اعلام طرحی به نام " انتقال آب به فلات مرکزی" است که با وجود داشتن مخالفان زیادی، موافقانی نیز دارد.

در کنار این موضوعاتی که مطرح شده، بحثی به نام "اسیدی شدن" دریای خزر، نیز به دغدغه محققان تبدیل شده است.

خزر فاضلاب شده است ، انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، انتقال آب دریای خزر توجیه اقتصادی دارد، آیا اتصال آب خزر به خلیج فارس شدنی است و .

اینها، تنها، گوشه ای از تیترهایی است که برای دریای خزر، خبر ساخته اند و همچنان نیز در کانون توجهات قرار دارد، خزری که با موضوع انتقال آب به فلات مرکزی این روزها، حسابی در صدر اخبار قرار گرفته، این بار با موضوع جدیدی رو به رو است، موضوع جدیدی رو به رو است، اسیدی شدن .

محققان و اساتید دانشگاه معتقدند که تقریبا امروز مشخص شده، خزر به شدت درگیر آلودگی هایی است که شاید در ظاهر نیز بتوان به آسانی آن را درک کرد تا جایی که این پرسش مطرح شود آیا خزر، به فاضلاب تبدیل شده است ، هرچند ولگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزر اسیدی می شود؟

خزر اسیدی می شود؟