مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 07:362019-11-27دانش

حضور چشمگیر دانشگاه های ایرانی در 10 حوزه موضوعی تایمز


پایگاه رتبه بندی تایمز نتایج رتبه بندی موضوعی سال 2020 خود را منتشر کرد که در این رتبه بندی دانشگاه های ایران در حوزه های موضوعی مختلف حضور چشمگیری دارند.

- حضور چشمگیر دانشگاه های ایرانی در 10 حوزه موضوعی "تایمز" پایگاه رتبه بندی تایمز نتایج رتبه بندی موضوعی سال 2020 خود را منتشر کرد که در این رتبه بندی دانشگاه های ایران در حوزه های موضوعی مختلف حضور چشمگیری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد دهقانی، سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: یکی از رتبه بندی­ های مهمی که رتبه بندی جهانی تایمز به صورت سالانه انجام می دهد، ارزیابی و سنجش دانشگاه ها در حوزه های موضوعی مختلف است، این رتبه بندی در 11 حوزه موضوعی کلی که برخی از آنها دارای چندین موضوع فرعی است، دانشگاه ­های برتر جهان را معرفی می­ کند.

وی ادامه داد: این حوزه ­های موضوعی عبارتند از مهندسی و فناوری (شامل مهندسی عمومی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مهندسی هوا و فضا، مهندسی برق و الکترونیک و مهندسی شیمی)، علوم زیستی (شامل علوم بیولوژیکی، علوم ورزشی، علوم دامپزشکی، کشاورزی و جنگلداری)، علوم فیزیکی (شامل فیزیک و نجوم، شیمی، زمین شناسی، محیط زیست و علوم دریایی، آمار و ریاضی)، هنر و علوم انسانی (شامل زبان، ادبیات و زبان شناسی، تاریخ، فلسفه و الهیات، هنر، هنره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر دانشگاه های ایرانی در 10 حوزه موضوعی تایمز

حضور چشمگیر دانشگاه های ایرانی در 10 حوزه موضوعی تایمز