همدان نیازمند برندسازی در سطح ملی است/ لزوم توجه به مقوله گردشگریرییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: همدان به برندسازی ملی به ویژه در حوزه گردشگری نیاز دارد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: همدان در حوزه برند سازی اقدامات شاخصی انجام نداده و نیازمند توجه به این مهم برای معرفی این کهن شهرتاریخی است. قراباغی با بیان اینکه برندسازی لازمه رونق گردشگری است، تاکید کرد: لازم است برند واحدی برای همدان تعریف شود. وی در ادامه از تهیه و تدوین شیوه نامه برگزاری هفته های فرهنگی و گردشگری خبر داد و یادآور شد:شورای شهر و شهرداری همدان در زمینه همکاری با شهرهای گردشگری قدم های مهمی برداشته است که از جمله آنها می توان به بحث خواهرخواندگی شهرهای داخلی اشاره کرد. رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های خواهر خواندگی بین شهرهای گردشگری، افزود: در راستای تعاملات از جمله تبلیغات گردشگری باید دو سویه عمل کرده و از تمام ظرفیت ها برای معرفی شهر به خود بهره برد. قراباغی همچنین از تدوین پیش نویس خواهرخواندگی همدان با اصفهان خبر داد، اظهار کرد: انتظار می رود با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم ضمن استفاده از ظرفیت های ت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |