مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 10:452019-11-27اقتصادي

تخصیص بیش از 39 هزار تن کود به کشاورزان


مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اهمیت تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی در بین کشاورزان، از تخصیص بیش از 39 هزار تن کود به کشاورزان سطح استان خبرداد.

- ایسنا/همدان مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اهمیت تأمین و توزیع به موقع کود شیمیایی در بین کشاورزان، از تخصیص بیش از 39 هزار تن کود به کشاورزان سطح استان خبرداد.

امیر لاهوتیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی استان تمام ظرفیت های خود را به کار گرفته است تا با تأمین و توزیع به موقع کود پاییزه در بین کشاورزان زمینه کشت موفق را برای آنان فراهم کند، افزود: سازمان جهادکشاورزی استان امسال برای کشت های پاییزه سه نوع کود را تحت عناوین کود ازته، کود فسفاته و کود پتاسه در بین کشاورزان توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: مجموع سهمیه کود ابلاغ شده پاییزه برای استان همدان در سالجاری 48 هزار و 621 تن بوده که تا پایان آبان ماه 39 هزار و 572 تن و به میزان 81 درصد آن به استان تخصیص یافته است.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: میزان کود خریداری شده توسط کشاورزان نیز 32 هزار و 850 تن بوده که 83 درصد میزان تخصیص یافته به استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 39 هزار تن کود به کشاورزان

تخصیص بیش از 39 هزار تن کود به کشاورزان