مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 09:352019-11-28سياسي

بهره برداری از 1559 طرح بسیج جهادسازندگی در استان اصفهان


1559طرح بسیج جهادسازندگی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان استان گفت: این طرحها در زمینه های اشتغال ، آب ، ساخت خانه محرومان ، ساخت پل ، ساخت راه روستایی ، ساخت مسجد و حسینیه و خانه عالم به بهره برداری رسیدند.

سرهنگ حسن عجمی با اشاره به افتتاح همزمان 72 طرح با رویکرد اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج در استان افزود: این طرحها با هزینه 500میلیارد ریال به سرانجام رسیدند و زمینه اشتغال بیش از 8هزار نفر را فراهم می کنند.

وی اجرای طرحهای محرومیت زدایی در مناطق کمترتوسعه یافته و حاشیه شهرها را از برنامه های آتی بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اعلام کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خمینی شهر نیز از افتتاح 10طرح اشتغالزایی با هزینه بیش از5میلیارد ریال با کمک خیران خبر داد و گفت: کارگاه خیاطی و کیف دوزی ، گلخانه ، کارگاه قالی بافی ، پرورش قارچ و صنایع تبدیلی از جمله این طرحهاست که زمینه اشتغال حدود90نفر را فراهم کرده است.

حسن رفیعی افتتاح 3 طرح اشتغالزایی در محله جوی آباد را از جمله این طرحها دانست و افزود: توجه به مناطق حاشیه ای و استفاده از ظرفیت این مناطق اولویت بسیج سازندگی سپاه ناحیه خمینی شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1559 طرح بسیج جهادسازندگی در استان اصفهان

بهره برداری از 1559 طرح بسیج جهادسازندگی در استان اصفهان