مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 10:302019-11-28سياسي

گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابوالفضل پیرزاده


بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت ابوالفضل پیرزاده و 17 هزار شهید ترور و نفاق مراسمی با حضور خانواده های شهدا و بسیجیان در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل در این مراسم سردار بابازاده فرمانده سپاه استان با تجلیل از آنهایی که در به ثمر رسیدن انقلاب جانانه کوشیده اند گفت : شهدای ما الگویی برجسته برای مسئولان نظام جمهوری اسلام است ، تا پرچم پر افتخار ایران را بر افراشته نگه دارند و ملت در امنیت و آرامش باشند.

سردار بابازاده با بیان ارزیابی موفق و رو به توسعه بازدیدهای اخیر مسئولان نظامی کشور از تشکیلات سپاه و بسیج استان گفت : امروز تلاش دلسوزانه و توام با ایمان و اقتدار بسیج بیست میلیونی در سراسر ایران و در عرصه های مختلف امنیتی ، جهادی ، فرهنگی و علمی ستودنیست و ملت قدر دان آنهایند .

وی با یادآوری سالهای نخست دوران دفاع مقدس گفت : در روزهای جنگ با رژیم بعثی عراق ، منافقان کوردل جنگ خاموش دیگری در داخل کشور به راه انداخته بودند و ناجوانمردانه به ترور نخبگان و انقلابیون میپرداختند ولی به لطف خدای متعال در همه جبهه ها پیروز شدیم .

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به تلاشهایی رسانه ای بی ثمر و درعین حال ادامه دار دشمنان انقلاب اسلامی و کشورهای اروپایی و آمریکا افزود : استکبار با ایجاد و پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابوالفضل پیرزاده

گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابوالفضل پیرزاده