مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 14:452019-11-28بين الملل

عملیات مشترک نیرو های امنیتی جمهوری آذربایجان و روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما با اجرای عملیات مشترک نیرو های امنیتی جمهوری آذربایجان و روسیه در مرز های دو کشور 69 نفر دستگیر و مقدار قابل توجهی سلاح کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آپا به نقل از وزارت کشور جمهوری آذربایجان در چهارچوب توافق میان وزارت کشور روسیه و جمهوری آذربایجان نیرو های امنیتی دو طرف با اجرای عملیاتی مشترک با عنوان سرحد در مناطق مرزی دو کشور 69 فرد تحت تعقیب را دستگیر کردند.

براساس این گزارش این عملیات مشترک به مدت یک هفته با هدف دستگیری اعضای شبکه های جنایی و تروریستی فراملی، ضبط سلاح و مواد مخدر و همچنین کشف کانال های ارتباطی و شناسایی رابطان این شبکه ها در مناطق مرزی جمهوری داغستان روسیه و شهر های مرزی قوسار ، قوبا ، خاچماز ، زاقاتالا ، شکی ، بالاکن ، قبله ، قاخ و اوغوز جمهوری آذربایجان اجرا شد.

بر پایه این گزارش 25 نفر از 69 نفر بازداشت شده به اتهام جنایت و 44 نفر به اتهام تحت تعقیب بودن به علت بدهی به نهاد های دولتی دستگیر شده اند و 8 نفر دیگر نیز به عنوان گمشده مورد شناسایی و به خانواده های خود تحویل داده شدند.

از افراد دستگیر شده 117 قبصه سلاح از جمله 9 سلاح اتوماتیک، 2 عدد خمپاره انداز، 8 قبضه کلت، 98 عدد تفنگ، 44 عدد نارنجک، 35 عدد صندوق اسلحه، 18 عدد نارنجک صوتی، 9 عدد چاقو و پنجه بوکس و نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مشترک نیرو های امنیتی جمهوری آذربایجان و روسیه

عملیات مشترک نیرو های امنیتی جمهوری آذربایجان و روسیه