مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 15:502019-11-28سياسي

ترامپ برای تبرئه شدن از «اوکراین گیت»، «جولیانی» را هم قربانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، به نظر می رسد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در تلاش تازه اش برای مبرا کردن خود از پرونده موسوم به اوکراین گیت ، - ترامپ برای تبرئه شدن از اوکراین گیت ، جولیانی را هم قربانی کرد رییس جمهور آمریکا که پیش از این بار ها از رودی جولیانی به عنوان فردی فوق العاده و نماینده خود برای مبارزه با فساد یاد کرده بود، حالا می گوید نمی داند چرا او به اوکراین سفر و با مقام های اوکراینی دیدار می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در تلاش تازه اش برای مبرا کردن خود از پرونده موسوم به اوکراین گیت ، تصمیم گرفته رودی جولیانی وکیل شخصی اش را قربانی کند.

ترامپ از جانب دموکرات ها متهم شده که با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری، دولت اوکراین را برای پیشبرد تحقیقات قضایی علیه هانتر بایدن فرزند جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تحت فشار قرار داده است.

هانتر بایدن عضو هیأت مدیره یک شرکت اوکراینی است و ظاهرا تیم ترامپ معتقد بوده اند که بدنام شدن این شرکت و هانتر بایدن، می تواند جو بایدن را هم بی حیثیت کرده و از شانس برای پیروزی در انتخابات بکاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای تبرئه شدن از «اوکراین گیت»، «جولیانی» را هم قربانی کرد

ترامپ برای تبرئه شدن از «اوکراین گیت»، «جولیانی» را هم قربانی کرد