مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 18:202019-11-28سياسي

یک هزار پروژه بیمارستانی در کشور آماده افتتاح است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود توسعه زیر ساختها در مناطق کمتر توسعه یافته و با تمام کمبودهای ناشی از تحریم امسال یک هزار پروژه بیمارستانی آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نمکی عصر پنجشنبه در سفر به اردستان در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم اردستان اظهار داشت: خیران یکی از حمایت کننده گان طرح تحول نظام سلامت در منطقه اردستان بوده اند که از این بابت تقدیر می کنم.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته کارهای مثبتی در خصوص نظام سلامت در کشور انجام شده است افزود: در صورتی که به نظام سلامت توجه نشود بقیه موضوعات هم روی زمین خواهد ماند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گامهای موثر طرح نظام سلامت عبارت است ازطرح کاهش هزینه ها برای بیماران به زیر 10 درصد، تامین پزشک در مناطق محروم و ماندگاری آن و بیمه همگانی برای 9 میلیون نفر که بیمه نیستند و خود را مکلف دانستیم تا آنها بیمه شوند و با حمایت های مالی مورد نیاز گام دوم طرح تحول نظام سلامت را آغاز کرده ایم.

وی ابراز داشت: کنترل فشار خون به عنوان یک بسیج ملی در کشور شروع شد تا با مهار آن در آینده مردم نیاز به تخت های بیمارستانی نداشته باشند و با مشارکت مردم نظام سلامت رو به جلو حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار پروژه بیمارستانی در کشور آماده افتتاح است

یک هزار پروژه بیمارستانی در کشور آماده افتتاح است