مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-30سياسي

پروازهای تکلیفی از جیب مردم به کام مسئولان/ ایرتاکسی راه نجات فرودگاه های کوچک


الزام انجام پرواز از فرودگاه های کوچک و کم مسافر به برخی شرکت های هواپیمایی، گرچه در راستای آسایش و تسهیل تردد مردم ضروری به نظر می رسد اما قطعاً مطالعات کارشناسی لازم دارد تا به بروز ضرر و زیان برای بیت المال نینجامد.

- خبرگزاری فارس - سعید مؤذنی: موضوع فشار دولتمردان و نماینده های مجلس برای راه اندازی و یا ساخت فرودگاه، احداث مسیری آزادراهی و یا ساخت ایستگاه راه آهن و خط ریلی در مسیرهای بدون توجیه اقتصادی بار و مسافر، یکی از آفت های اقتصاد کشور و بیت المال است.

نماینده مجلسی تصمیم می گیرد در راستای تبلیغات انتخاباتی خود وعده ای بزرگ به مردم دهد بلکه در انتخاب از سوی مردم، رأی اول را داشته باشد یا اینکه دولتمردی با این تفکر که مسؤولیتی دارد پس باید کاری بزرگ برای زادگاه خود انجام دهد، تلاش می کند در راستای جلب توجه مردم وعده های بزرگ به آنها دهد.

یکی از این موارد، ساخت فرودگاه و راه اندازی خط پروازی است؛ حمل و نقل هوایی همیشه مورد توجه خاص عموم مردم است و خبرهای این مدل حمل و نقلی، همیشه مخاطب دارد، بنابراین یکی از بهترین وعده ها به مردم می تواند در حوزه حمل و نقل هوایی باشد.

در این باره می توان به خبر اخیر راه اندازی پرواز جهرم-مشهد-جهرم اشاره کرد که به تازگی از سوی هما راه اندازی شده است (بخوانید تکلیف شده است).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای تکلیفی از جیب مردم به کام مسئولان/ ایرتاکسی راه نجات فرودگاه های کوچک

پروازهای تکلیفی از جیب مردم به کام مسئولان/ ایرتاکسی راه نجات فرودگاه های کوچک