مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 07:352019-11-30سياسي

شجاعت امروز صیانت از آرمانهای انقلاب و تطهیر انقلاب از فسادهاست


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شجاعت امروز صیانت از انقلاب و آرمانهای انقلاب و تطهیر انقلاب از فاسدها و فسادها به نحو معقول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در یادواره شهدای معلم استان افزود: حادثه ای که در روزهای اخیر رخ داد برخی اعتراض و برخی اغتشاش بود و در میان اغتشاشگران کسانی بودند شاید اشرار بالفطره و یا کسانی بودند که اشرار به تعلیم، و کسانی هم بودند که از اشرار فریب خوردند و همراهی کردند.

وی بیان داشت: آیا اینها بچه های این جامعه بودند یا نبودند؟ اینها غیر از اینکه سر کلاسهای شما معلمان یا زیر منبر ما طلبه ها یا در پای کرسی تدریس اساتید دانشگاه و یا در پای فیلمهای تلوزیون و ارشاد تربیت شده بودند؟ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنانکه در رسانه حرف می زنند و یا حرکتی نشان می دهند یا معلم یا استاد و یا طلبه هستند و یا کارگردان و بازیگرند و وزارتخانه های مختلفی مثل آموزش و پرورش و آموزش عالی و ارشاد و ضمیمه کنید به این حوزه های علمیه در تربیت جامعه نقش دارند.

وی افزود: وقتی شرارت دارد اتفاق می افتد باید برخورد شود.

این رسالت کسانی است که حامی امنیت هستند اما در دادگاه هم باید اگر کسی شرارت کرد حکم برای او جاری شود چرا که شمشیر بر امنیت جامعه کشیده، آتش زده، ویرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت امروز صیانت از آرمانهای انقلاب و تطهیر انقلاب از فسادهاست

شجاعت امروز صیانت از آرمانهای انقلاب و تطهیر انقلاب از فسادهاست