مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:002019-11-30فرهنگي

عرضه بیش از 62 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 62 هزار و 983 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 62 هزار و 983 عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

فاطمه کرباسی ظهر امروز در نشست خبری درخصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در زنجان اظهار کرد: موسسه نمایشگاه های فرهنگ ایران، مسئول و متولی برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور و خارج کشور است که با توجه به این نکته که تولید و مصرف کالاهای فرهنگی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشور محسوب می شود، بحث نمایشگاه های کتاب نیز به عنوان اینکه کتاب مهم ترین کالای فرهنگی محسوب می شود، اهمیت زیادی را در بین استان ها دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگا کتاب در زنجان آن هم در شرایط تحریم های ظالمانه، حکایت از نوع امنیت در کشور و استان و نیز جامعه دارد و یک نوع حس خوب و خوشایند زندگی در امنیت را برای مردم به ارمغان می آورد.

این مسئول بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه هماهنگی را بر عهده دارند و نمایشگاه های کتاب یک بحث سراسری است که همه دستگاه ها را درگیر می کند.

کرباسی در رابطه با جزییات برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب زنجان گفت: همزمان با دهمین نمایشگاه کتاب، چهارمین نمایشگاه مطبوعات و دومین نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیش از 62 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه زنجان

عرضه بیش از 62 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه زنجان