مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 11:062019-11-30ورزشي

سفر نماینده تام الاختیار آرنیس ایران به فیلیپین


رییس آرنیس ایران، خاورمیانه و شرق اروپا برای حضور در ستاد برگزاری مسابقات آرنیس بازی های جنوب شرق آسیا (سی گیمز) راهی مانیل شد.

- رییس آرنیس ایران، خاورمیانه و شرق اروپا برای حضور در ستاد برگزاری مسابقات آرنیس بازی های جنوب شرق آسیا (سی گیمز) راهی مانیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، کمیته ملی المپیک کشور فیلیپین با ارسال نامه ای، رسما از حسین عزتی رییس آرنیس ایران، خاورمیانه و شرق اروپا، برای عضویت در ستاد برگزاری مسابقات آرنیس، به عنوان یکی از رشته های حاضر در بازی های جنوب شرق آسیا (سی گیمز) دعوت کرده است.

سی امین دوره این بازی ها از شنبه نهم آذر در بیش از 50 رشته ورزشی به میزبانی مانیل فیلیپین آغاز می شود که 11 روز ادامه خواهد داشت.

نماینده تام الاختیار فدارسیون جهانی آرنیس در ایران با تشریح موقعیت این رشته در سطح جهان گفت: آرنیس به عنوان ورزش اول کشور فیلیپین دارای قدمتی چندصد ساله است که در بعد جهانی از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است‏ این رشته در حال حاضر عضو شورای المپیک آسیاست و علاوه بر آن توانسته است در گایسف و جنبش المپیک هم وارد شود، حتی این احتمال وجود دارد که آرنیس به صورت آزمایشی وارد المپیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده تام الاختیار آرنیس ایران به فیلیپین

سفر نماینده تام الاختیار آرنیس ایران به فیلیپین