مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 04:002019-12-01سياسي

رییس مجلس نقش نمایندگان را کمرنگ کرده است/ با دولت بیش از حد مهربان بودیم


عضو فراکسیون امید با بیان اینکه رییس مجلس در هر دوره رییس تر شده است، گفت: نحوه عمل رییس مجلس منجر به فروکاستن نقش نمایندگان شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست-فهیمه رضیان، سینا سنجری: در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان موافق و مخالف ائتلاف، هر کدام به طریقی مشغول توجیه علل شکست یا پیروزی ائتلاف هستند تا نقشه راه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم را ترسیم کنند.

در این میان محمود صادقی از معدود اعضای فراکسیون امید، که غالبا او را با نظرات جنجالی اش می شناسند، می گوید: مجلس قبل خیلی دولت را اذیت کرد ولی آن زحمتی که مجلس نهم برای دولت ایجاد می کرد، در مجلس دهم ایجاد نشد، از این منظر ائتلاف ناکام نبود .

یک روز پاییزی در دانشگاه آرام تربیت مدرس، میهمان اتاق محمود صادقی عضو فراکسیون امید و نماینده تهران در دانشکده حقوق بودیم.

گفتگویمان مربوط به قبل از ماجراهای افزایش قیمت بنزین و آشوب های 25 آبان بود، از این رو بحث ها ناظر به انتخابات مجلس و راهبردهای جریان اصلاحات است.

تجربه حمایت برخی اعضای فراکسیون امید از ریاست لاریجانی و عضویت در فراکسیون مستقلان موجب شد که صادقی خیلی هم از ائتلاف سال 94 راضی نباشد و بگوید: برخی کارها ما را از ائتلاف رنج داده است، عملکرد ژله ای و غیرشفاف لیست امید در مجلس، بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس نقش نمایندگان را کمرنگ کرده است/ با دولت بیش از حد مهربان بودیم

رییس مجلس نقش نمایندگان را کمرنگ کرده است/ با دولت بیش از حد مهربان بودیم