مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 04:502019-12-01سياسي

صدور دستور آغاز روند انتخابات مجلس یازدهم


وزیر کشور دقایقی پیش دستور آغاز انتخابات مجلس یازدهم را صادر و ثبت نام از داوطلبان در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های سراسر کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ متن ابلاغیه وزیر کشور به فرمانداران سراسر کشور به این شرح است:فرمانداران محترم مراکز حوزه های انتخابیه سراسر کشورسلام علیکمانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز یکشنبه مورخ 98/09/10 همزمان با ثبت نام از داوطلبان نمایندگی آغاز می گردد.

مهلت ثبت نام از داوطلبان 7 روز است که تا پایان روز شنبه مورخ 98/09/16 ادامه خواهد داشت و همچنین اخذ رای انتخابات یاد شده در روز جمعه مورخ 98/12/02 در سراسر کشور به عمل خواهد آمد.

با عنایت به اینکه هیات های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه و هیات های اجرایی حوزه های فرعی باید هم زمان از روز یکشنبه مورخ 98/09/10 حداکثر در مدت 6 روز تشکیل شوند، مقتضی است بر اساس مواد 31، 32 و 33 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرم های آن در چارچوب برنامه زمان بندی انتخابات و بخشنامه های صادره نسبت به تشکیل هیات اجرایی و ارسال صورتجلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل آن به ستاد انتخابات کشور اقدام نمایند.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آن حوزه انتخابیه تلقی می گردد؛ بنابراین لازم است در اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور آغاز روند انتخابات مجلس یازدهم

صدور دستور آغاز روند انتخابات مجلس یازدهم