مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-01ورزشي

چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟


اطلاعاتی که از سرپرست فدراسیون تنیس ایران در سایت جهانی ثبت می شود با آنچه واقعیت دارد متفاوت است و مشخص نیست چه کسی اطلاعات نادرست به فدراسیون جهانی می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون تنیس که مثل تعداد دیگری از فدراسیون های ورزشی منتظر تعیین تکلیف رییس چهار سال آینده است در مدت سرپرست احمد نامنی با حواشی زیادی مواجه شده که دردسرهایی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است.

یکی از تازه ترین ابهاماتی که در مور این فدراسیون مطرح شده ثبت نام احمد نامنی در سایت فدراسیون جهانی به عنوان رییس فدراسیون است.

این در حالی است که وی سرپرست فدراسیون است و مشخص نیست چه کسی به سایت جهانی اطلاعات اشتباه می دهد که نام وی را به عنوان رییس ثبت می کند.

در آخرین خبری که از ایران بر روی خروجی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته و به برگزاری دوره مربیگری غرب آسیا و آسیایی مرکزی اشاره شده، نام نامنی به عنوان رییس فدراسیون ثبت شده است.

این اتفاق پس از آنکه رخ داده است که برای انتخابات پیش روی فدراسیون جهانی تنیس هم نام احمد نامنی به عنوان نماینده ایران برای حضور در انتخابات معرفی شده بود.

درحالی که نامنی سرپرست است و پس از پایان دوره اش دیگر در فدارسیون نخواهد بود اما ظاهرا به دنبال کسب کرسی های بین المللی است! به نظر می رسد تغییراتی که در بدنه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟

چه کسی اطلاعات غلط تنیس ایران را به فدراسیون جهانی می دهد؟