مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-01اقتصادي

شنوایی هدیه ی خیرین بازدیدکننده به هنرمند ناشنوای ابرکوهی


خیرین بازدیدکننده از اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد شهرستان ابرکوه هزینه خرید سمعک 50 میلیون ریالی یکی از غرفه داران هنرمند و ناشنوای این نمایشگاه را تقبل کردند.

- ایسنا/یزد خیرین بازدیدکننده از اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد شهرستان ابرکوه هزینه خرید سمعک 50 میلیون ریالی یکی از غرفه داران هنرمند و ناشنوای این نمایشگاه را تقبل کردند.

اولین نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد شهرستان ابرکوه به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سمن ها و مؤسسات مردم نهاد برپا شد که در آن چند غرفه نیز به نمایش صنایع و هنرهای دستی معلولین اختصاص یافت.

در یکی از این غرفه ها دختر هنرمند جوانی مشغول نقاشی کردن تابلوی چهره مقام معظم رهبری بود که شاید در نگاه اول یک اثر هنری معمولی به نظر می رسید اما زمانی تحسین همگان را برمی انگیخت که بازدیدکنندگان متوجه می شدند که خالق این اثر و سایر تابلوهایی که در این غرفه چشم نوازی می کرد، ناشنواست.

مادر ناهید تقی پناه این دختر ناشنوای ابرکوهی در گفت وگو با ایسنا می گوید: ناهید به طور مادرزادی ناشنوا بوده و این نقص جسمی هرگز بهانه ای برای انزوا، سکون و بی تحرکی یا مانع اراده محکم او نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنوایی هدیه ی خیرین بازدیدکننده به هنرمند ناشنوای ابرکوهی

شنوایی هدیه ی خیرین بازدیدکننده به هنرمند ناشنوای ابرکوهی