مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:582019-12-01فرهنگي

اهل قلم آبروی قلم را حفظ کنند/ تاثیر پیوند سیمین و جلال در ادبیات


همایش «جایگاه جلال آل احمد در ادبیات داستانی»، با یادی از «سیمین دانشور»، شامگاه نهم آذرماه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

- همایش جایگاه جلال آل احمد در ادبیات داستانی ، با یادی از سیمین دانشور ، شامگاه نهم آذرماه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، درابتدای این مراسم؛ آزاده صالحی مدیرمسئول و سردبیر نشریه چراغ نامه و برگزارکننده همایش جایگاه جلال آل احمد در ادبیات معاصر با اشاره به این که حیات نشریات کاغذی در سال های اخیر در گرو مرتفع شدن مشکلات حوزه نشر قرار دارد گفت: نشریات کاغذی از گذشته تاامروز همواره در ارتقاء سطح دانش و بینش افراد جامعه تلاش داشته و سعی کرده اند دراین مسیر با ارائه مطالب کیفی و در خور اعتنا، دراین مسیر گام بردارند.

ماهنامه چراغ نامه که چیزی به یک سالگی اش نمانده نیز از این قاعده مستثی نیست، به طوری که تمام هم وغم دست اندرکاران این نشریه بر تولید مطالب با کیفیت است تا ازاین رهگذر، بتواند سهمی در ارتقاء سطح دانش عمومی داشته باشد.

او اضافه کرد: از آنجایی که نشریات به ویژه، نشریات فرهنگی و هنری در کنار فعالیت های روزمره به برگزاری رویدادهایی درباره مفاخر ایران زمین می پردازند تا مردم بیش از پیش با این چهره های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل قلم آبروی قلم را حفظ کنند/ تاثیر پیوند سیمین و جلال در ادبیات

اهل قلم آبروی قلم را حفظ کنند/ تاثیر پیوند سیمین و جلال در ادبیات