مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-01فرهنگي

اجرای نمایش هشتک لاکچری در سومین جشنواره چتر زندگی در یزد


نمایش «هشتک لاکچری» یکی از آثار راه یافته به بخش رقابت سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی است که شب گذشه در یکی از پارک های شهر یزد به نمایش عمومی درآمد.

- ایسنا/یزد نمایش هشتک لاکچری یکی از آثار راه یافته به بخش رقابت سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی است که شب گذشه در یکی از پارک های شهر یزد به نمایش عمومی درآمد.

نمایش هشتک لاکچری به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی یک نمایش مفرح، کمیک و انتقادی که که در بخش رقابت سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در محل پارک آزادگان یزد، تماشاگرانش را خنداند.

این نمایش که بسیار هوشمندانه و متناسب با ژانر و محتوای متن اجرا می شود، یکی از اجراهای بسیار موفق و کمیک خیابانی است که حین اجرا همه مخاطبان و تماشاگران مجذوب خود می کند و به گونه ای هنرمندانه و هم با بهره گیری از یک پارادوکس محوری، زیبا و نمایشی، رویکردی کنایی، طنزآمیز و انتقادی به شرایط اجتماعی و اقتصادی ایران دارد.

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابنی چتر زندگی با رقابت 19 نمایش از مجموع 156 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، فردا دوشنبه یازدهم آذرماه با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش هشتک لاکچری در سومین جشنواره چتر زندگی در یزد

اجرای نمایش هشتک لاکچری در سومین جشنواره چتر زندگی در یزد