مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-01اجتماعي

تحصیل در خوزستان باید از حوزه نظری به مهارتی تغییر پیدا کند


 سیاست های آموزش و پرورش در استان خوزستان باید از حوزه آموزش های نظری به آموزش های مهارتی در شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای تغییر پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل برای سومین سال است که در استان خوزستان اجرایی می شود، گفت: در پروژه شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل تاکنون حدود پنج هزار و 600 دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند که هزینه های تحصیل آنها نیز پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه راهکاری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است و امسال نیز دو هزار و 165 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند که فرآیند تحصیل خود را در سال تحصیلی جاری ادامه می دهند و جشن بازگشت آنان به تحصیل نیز به زودی برگزار می شود.

شریعتی در عین حال با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان بیان کرد: سیاست های آموزش و پرورش در استان خوزستان باید از حوزه آموزش های نظری به آموزش های مهارتی در شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای تغییر پیدا کند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مهارت آموزی در دانش آموزان سبب می شود که آنان در آینده بتوانند به شغل مناسبی دست پیدا کنند، گفت: استان خوزستان دارای پتانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در خوزستان باید از حوزه نظری به مهارتی تغییر پیدا کند

تحصیل در خوزستان باید از حوزه نظری به مهارتی تغییر پیدا کند