مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-01اقتصادي

افزایش 2 و نیم برابری حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی


مدیرکل بهزیستی استان در جمع خبرنگاران :حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی از ماه جاری، 2 و نیم برابر افزایش یافت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیرکل بهزیستی استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت معلولان از بهبود روند پرداخت یارانه به مراکز غیردولتی و مددجویان خبرداد و گفت: حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی از ماه جاری، افزایش 2 و نیم برابر داشته و پرداختی به مراکز شبانه روزی نیز 30 درصد اضافه خواهد شد .

مرضیه فرشاد به فعالیت 109 مرکز شبانه روزی توانبخشی در استان اشاره کرد و گفت: این مراکز بهزیستی به 108 هزار و 118 معلول با معلولیت های جسمی حرکتی، ذهنی،اعصاب و روان، شنوایی، بینایی و سالمند خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 58 ثمن در بخش غیردولتی در قالب انجمن ها و ان جی او ها با بهزیستی همکاری دارند افزود: درصددرفع دغدغه این ثمن ها در حد توان هستیم چرا که رشد ثمن های غیردولتی در دستورکار ما قرار گرفته تا این ثمن ها بدون دغدغه بتوانند به معلولان خدمات ارائه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: مناسب سازی گذرها برای معلولان، احترام به حقوق معلولان، پذیرفتن مشارکت معلولان و سهولت در جابجایی معلولان از جمله خواسته های جدی معلولان از دستگاه های اجرایی غیر از بهزیستی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 و نیم برابری حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی

افزایش 2 و نیم برابری حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی