مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-01سياسي

مسجد و مدرسه باید برای اصلاح جامعه فعال شوند


مسجد و مدرسه را باید در کنار هم برای اصلاح جامعه فعال کنیم و تلاش کنیم تا مساجد کانون تغییرات و تحولات فرهنگی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور در پنجمین اجلاس استانی نماز با محوریت نماز و مدرسه که صبح امروز در سالن سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عبادت خدا با به جا آوردن نماز محقق شده و نماز منتج به اصلاح جامعه می شود زیرا هر اندازه نماز در یک جامعه ترویج یابد به همان اندازه آفات از آن جامعه حذف می شود.

وی افزود: نمازخواندن با عمل به آن فرق دارد کسی که نماز می خواند ولی به آن عمل نمی کند هم به دین آسیب می زند و هم جایگاه نماز را هم در جامعه دچار مشکل می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر نمازخوان شدیم و غیبت کردیم و تهمت زدیم قطع به یقین نماز ما فقط نماز خوانده شده و بدون عمل کردن است لذا کسی که نماز می خواند باید اخلاق دین در زندگی او جاری باشد.

جمالی پور ادامه داد: خیلی از ما نماز می خوانیم اما کاری انجام می دهیم که برای جامعه آسیب تولید می کند بنابراین اگر در جامعه ما نماز جاری است، اخلاق نبوی و علوی هم که نتیجه عمل به نماز است باید در جامعه ترویج یابد.

وی عنوان کرد: نمازی را باید بخوانیم که در آن حکم دین جاری باشد و جامعه را اصلاح کند و برای اینکه بتوانیم چنین نمازی را در جامعه گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد و مدرسه باید برای اصلاح جامعه فعال شوند

مسجد و مدرسه باید برای اصلاح جامعه فعال شوند