مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-01سياسي

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر لزوم ادغام «کانون» و «مرکز» وکلا


معاون حقوقی قوه قضاییه «کانون وکلای دادگستری» و «مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده» را دو نهاد موازی، با اهداف واحد دانست و بر لزوم ادغام و فعالیت آنها در قالب یک نهاد در آینده تأکید کرد.

- تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر لزوم ادغام کانون و مرکز وکلا معاون حقوقی قوه قضاییه کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را دو نهاد موازی، با اهداف واحد دانست و بر لزوم ادغام و فعالیت آنها در قالب یک نهاد در آینده تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد مصدق در نشستی مشترک که با حضور عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، جعفر کوشا عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و مرتضی شهبازی نیا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، به میزبانی معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد، کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را دو نهاد موازی، با اهداف واحد دانست و بر لزوم ادغام و فعالیت آنها در قالب یک نهاد، در آینده تأکید کرد.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت رییس قوه قضاییه نسبت به ادغام نهادهای مذکور، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست استماع نقطه نظرها و سخنان نمایندگان کانون وکلای دادگستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر لزوم ادغام «کانون» و «مرکز» وکلا

تاکید معاون حقوقی قوه قضاییه بر لزوم ادغام «کانون» و «مرکز» وکلا