مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-01سياسي

فریضه نماز در فضای اداری از حالت دستوری خارج شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در نظام اداری با رعایت این مسأله که نماز باید از حالت دستوری خارج شود و فریضه ای باشد که کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی و اداری با شوق و رغبت و اختیار جذب به آن شوند و نماز را برپا دارند اقداماتی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ایوب درویشی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در نظام اداری و جامعه ما پرداختن به امر نماز یک اصل اساسی است، به دلیل اینکه اولاً ابتنای نظام ما بر دیانت و پرچم دین ما نماز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: بنابراین همه مسؤولان و افرادی که در هر گوشه ای از نظام اسلامی دارای مسؤولیت هستند وظیفه دینی، قانونی، انسانی و اجتماعی برای برپایی، ترویج و دعوت به نماز و زمینه سازی برای باشکوه برپا شدن آن دارند.

وی بیان کرد: به همین منظور در استان اصفهان شورای اقامه نماز با ریاست استانداری در این خصوص فعال و دستگاه های مختلفی دران عضو هستند، دبیر این شورا ستاد اقامه نماز است که در ابعاد مختلف برای اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز که در رأس فریضه ها است ورود پیدا کرده است.

درویشی اذعان داشت: در نظام اداری با رعایت این مسأله که نماز باید از حالت دستوری خارج شود و فریضه ای باشد که کارمندان و مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه نماز در فضای اداری از حالت دستوری خارج شود

فریضه نماز در فضای اداری از حالت دستوری خارج شود