مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-02اقتصادي

چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی در زنجان افتتاح شد


مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسولان استانی و مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور 280 ناشر و نمایندگی و 15 ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از 65 هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی زنجان آغاز به کار کرد.

 برای این نمایشگاه مبلغ 400 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

برگزاری نشست های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب خوانی، نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه های نشر استان، مراسم تقدیر از دست اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب های اجتماعی و.

از برنامه های جنبی در نظر گرفته برای این نمایشگاه است.

  برگزاری نمایشگاه مطبوعات در قالب 20 غرفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان طی روزهای 11 تا 16 آذرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی در زنجان افتتاح شد

چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی در زنجان افتتاح شد