مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-02ورزشي

بدعت «سرپرست» تنیس با کسب کرسی بین المللی/ نقض حرف های وزیر ورزش


کسب یک کرسی آسیایی توسط سرپرست موقت فدراسیون تنیس در تناقض با وظایف و ماموریت های سرپرستان در فدراسیون های ورزشی و البته نقص صحبت هایی است که وزیر ورزش کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جامعه ورزشی ایران این روزها با دغدغه ای جدید روبه رو شده اند، سرپرستانی که با پایان دوره چهارساله ریاست روسای فدراسیونها پایشان به آنجا باز شده و گاها ترک صندلی سرپرستی حتی بعد از شش ماه برایشان تلخ و دشوار است.

نمونه بارز حواشی پیرامون سرپرست در فدراسیون تنیس در حال تجربه است که احمد نامنی از کارمندان وزارت ورزش و جوانان به محض ورود به فدراسیون دست به تغییرات گسترده ای زد و برخوردهایی داشت که در قامت مسئولیت های یک سرپرست نمی گنجد.

در حالی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و در راس آن مسعود سلطانی فر بارها از مدیریت فدراسیونها با سرپرست ابراز ناراحتی کرده و حتی آن را آفت فدراسیون های ورزشی نامیده اسد این آفت امروز به جان رشته راکتی و المپیکی تنیس افتاده است.

احمد نامنی در همان نخستین روزهای فعالیتش در فدراسیون تقریبا خانه تکانی غیرقانونی برای تمام پست های کلیدی فدراسیون داشت و اندکی بعد در اقدامی سوال برانگیز برای کاندیداتوری یک پست آسیایی ثبت نام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعت «سرپرست» تنیس با کسب کرسی بین المللی/ نقض حرف های وزیر ورزش

بدعت «سرپرست» تنیس با کسب کرسی بین المللی/ نقض حرف های وزیر ورزش