مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-02اقتصادي

همیاری برای یک شب یلدای ماندنی کودکان کوره آجرپزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همیاری که در سال های گذشته کمپین های موفق پا به پا لبخند را برای خرید و توزیع کفش برای کودکان کوره های آجرپزی داشت و امسال توانست زمین فوتبالی را برای بچه های آجرپزی شمس آباد راه اندازی کند، - بچه های سازمان مردم نهاد همیاری در حال آماده سازی یک جشن یلدا برای کودکان کوره های آجرپزی شمس آباد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همیاری که در سال های گذشته کمپین های موفق پا به پا لبخند را برای خرید و توزیع کفش برای کودکان کوره های آجرپزی داشت و امسال توانست زمین فوتبالی را برای بچه های آجرپزی شمس آباد راه اندازی کند، این بار می خواهد جشنی بزرگ برای کودکان کوره های آجرپزی در شب یلدا ترتیب دهد.

امیرحسین قاسمی، مسئول گروه همیاری در این باره می گوید: کودکان در حاشیه همیشه در روز و شب های سخت به سر می برند و ما می خواهیم در این بین یک شب طولانی، اما شیرین را برای آن ها رقم بزنیم.

وی افزود: در کنار اصل مراسم یلدا، اما ما قصد داریم یکی از زوج های جوانی که امکان تجهیز و راه اندازی زندگی شان را ندارند نیز صاحب جهیزیه کنیم و آن شب مراسمی برای ان ها نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری برای یک شب یلدای ماندنی کودکان کوره آجرپزی

همیاری برای یک شب یلدای ماندنی کودکان کوره آجرپزی