مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-02ورزشي

اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به طرح مطالعاتی گردشگری منطقه مجن


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت یک سالن ورزشی مناسب در مجن گفت: 25 میلیارد تومان اعتبار نیز به طرح مطالعاتی گردشگری این منطقه اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن حسینی شاهرودی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح زورخانه امیرالمومنین(ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی بابیان اینکه ترویج زیرساخت های ورزشی در شهرهای شهرستان شاهرود یک برنامه ویژه می طلبد، تأکید کرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی مجن به زودی آغاز می شود.

وی بابیان اینکه شهر مجن نیازمند یک سالن درخورشان مردم این منطقه است، افزود: عملیات اجرایی این سالن باید هرچه زودتر طی دو ماه آتی انجام شود و آن طور که پیمانکار اعلام کرده در صورت تأمین اعتبار می توانیم شاهد افتتاح سالن ورزشی مجن تا یک سال آینده باشیم که می تواند خبر خوبی برای مردم ورزش دوست این ناحیه باشد.

ساخت تقاطع غیر همسطح تسریع شود نماینده شاهرود و میامی در مجلس به دیگر طرح های شهر مجن اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر هم سطح جاده شاهرود - مجن مدت ها در حال انجام است حال آنکه در این محور طی سه سال اخیر 10 نفر جان باخته اند لذا امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی طرح باشیم که برای آن از اعتبارات سفر رییس جمهور 25میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به طرح مطالعاتی گردشگری منطقه مجن

اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به طرح مطالعاتی گردشگری منطقه مجن