مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-02سياسي

تحجر، بازگشت به عقب و روشنفکری حوزه های علمیه را تهدید می کند


سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه تحجر، بازگشت به عقب و روشنفکری حوزه های علمیه را تهدید می کند، گفت: دشمن از طریق نفوذ در روحانیت سعی در نفی مشروعیت الهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی و 152 شهید طلبه و روحانی در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به پایه گذاری نهضت جنگل توسط روحانی شهید شیخ یونس (میرزا کوچک جنگلی)، اظهار کرد: از جمله ویژگی های نهضت جنگل گرایش اسلامی و ولایت دینی، مبارزه با استبداد داخلی و نقش پررنگ در حوادث مهم کشوری بود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه از جمله حربه های دشمن نفوذ بر حوزه های علمیه و مساجد است، افزود: ایجاد جریان مرجعیت و تشیع انگلیسی و پشتیبانی همه جانبه از وهابیت از دیگر اقدامات دشمن برای نفوذ در روحانیت اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش روحانیت در طول تاریخ اسلام، گفت: صیانت از ائمه اطهار در طول بیش از هزار سال جهاد و مبارزه با مستکبران بخشی دیگر از اقدامات روحانیت است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به نقش و تعامل علما با مردم، تصریح کرد: بیشترین تعامل مردم نسبت به مسئولان ارتباط مستقیم با ائمه جمعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحجر، بازگشت به عقب و روشنفکری حوزه های علمیه را تهدید می کند

تحجر، بازگشت به عقب و روشنفکری حوزه های علمیه را تهدید می کند