مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-02اقتصادي

مددجویان تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند


سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این استان تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی می توانند با ارائه پروانه کسب یا مدرک فنی و حرفه ای درخواست تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند.

وی بیان کرد: به افراد دارای مدرک فنی و حرفه ای 20 میلیون تومان و به دارندگان پروانه کسب 30 تا 50 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با سود دو تا چهار درصد ارائه می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر فرد معلول در راه اندازی کسب و کار موفق موفق شد و قصد توسعه شغل خود را داشت، می توانیم به این قشر کمک بلاعوض داشته باشیم.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 920 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل مراجعه کردند که از این تعداد 800 نفر تسهیلات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه رویکرد بهزیستی استان در چند سال اخیر نهضت مسکن و اشتغال بوده است، تصریح کرد: در مسکن دو معلولیتی سال گذشته در روستاها 18 میلیون تومان و در شهرها 32 میلیون تومان تسهیلات ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند

مددجویان تحت پوشش بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند