مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 19:252019-12-02ورزشي

جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی بستری برای شادابی و پویایی یزدی ها


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد جشنواره تئاتر خیابانی چتر را بستری برای شادابی و پویایی شهروندان یزدی در قالب برگزاری تئاتر عنوان کرد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد جشنواره تئاتر خیابانی چتر را بستری برای شادابی و پویایی شهروندان یزدی در قالب برگزاری تئاتر عنوان کرد.

احمد ترحمی در اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با اشاره به این که این جشنواره بستر آشتی یزد یها با هنر تئاتر است، اظهار کرد: این جشنواره که با محوریت خانه و خانواده و به میزبانی یزد برگزار می شود، با بهرمندی از ویژگی های تئاتر به ویژه تئاتر خیابانی در تحکیم خانه و خانواده گام برمی دارد.

وی از مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: این جشنواره بستری برای شادابی و پویایی شهروندان یزدی است به طوری که تئاتر را به متن زندگی مردم می برد و چتر پویایی و هنر را بر سر دیار فرهنگی کویر با پیشینه ای چند هزار ساله می گشاید.

معاون استاندار نسبت به برگزاری چهارمین دوره این جشنواره با گستره بین المللی اظهار امیدواری و اعلام کرد: فراخوان جشنواره سوم به کلیات ادارات مربوطه استان های کشور ارسال و آثار ارسالی با موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی بستری برای شادابی و پویایی یزدی ها

جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی بستری برای شادابی و پویایی یزدی ها