مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:452019-12-03فرهنگي

برگزاری جشنواره نقالی و روایتگری فرزندان ایران زمین در پایتخت


جشنواره «نقالی و روایتگری فرزندان ایران زمین» در گروه سنی کودک و نوجوان به مناسبت دهمین سالگرد ثبت جهانی هزاره سرایش شاهنامه فردوسی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، به مناسبت دهمین سالگرد ثبت جهانی هزاره سرایش شاهنامه فردوسی و ثبت جهانی هنر نقالی در یونسکو، فرهنگسرای ابن سینا با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری فردوسی توسی، جشنواره نقالی و روایتگری فرزندان ایران زمین را در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

این جشنواره در 2 بخش اصلی و ویژه بر پا می شود که بخش اصلی آن روایتگری، نقالی و قصه گویی آیین های مرسوم بر اساس داستان ها و ادبیات از منظر فرهنگ بومی است و بخش ویژه آن نیز شامل روایتگری و نقالی حماسه شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

شرکت در این جشنواره برای کلیه هنرمندان کودک و نوجوان در رده های سنی 5 تا 18 سال بلامانع است و فرهنگسرا در بهره برداری و انتشار آثار برگزیده و تولیدشده آزاد است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره لازم است ویدئویی حداکثر به مدت 5 دقیقه از اجرای قصه گوی و یا نقالی و روایتگری خود تهیه کرده و از طریق پیام رسان واتس آپ با شماره 09034099882 و یا پست الکترونیکی f_ebnesina@yahoo.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نقالی و روایتگری فرزندان ایران زمین در پایتخت

برگزاری جشنواره نقالی و روایتگری فرزندان ایران زمین در پایتخت