مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-03اقتصادي

دهک های یک تا چهار جامعه رایگان بیمه می شوند


چهار گروه برای دریافت دفترچه بیمه سلامت باید در آزمون وسع بیمه سلامت شرکت کنند و دفترچه رایگان به دهک های یک تا چهار ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا فخاریان در نشست خبری که ظهر سه شنبه در اداره کل سلامت استان قم برگزار شد، از اجرای طرح ملی برای چهار گروه از مردم برای دریافت دفترچه بیمه سلامت خبر داد و اظهار کرد: این طرح از 13 آبان ماه امسال به صورت ملی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه افراد فاقد هر نوع بیمه باید برای دریافت دفترچه بیمه در طرح آزمون وسع شرکت کنند، اظهار کرد: این آزمون، ضمیمه طرح پوشش اجباری بیمه سلامت است و کسانی که از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند وارد این طرح شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم، شمار بیمه شدگان در سال 93 را مورد توجه قرار داد و گفت: 11 میلیون نفر در قالب صندوق بیمه سلام همگانی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند که در بررسی های بعدی مشخص شد شمار بالایی از این افراد توان پرداخت حق بیمه داشتند و بنا بر مقتضیات زمان آزمون وسع انجام نشد اما امسال مکلف شدیم از طریق آزمون وسع مردم را بیمه کنیم.

حدود 10 درصد افراد جامعه بیمه نیستند وی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه اجرایی بند الف ماده 70 قانون برنامه ششم توسعه این برنامه به اجرا در آمده است، تصریح کرد: پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهک های یک تا چهار جامعه رایگان بیمه می شوند

دهک های یک تا چهار جامعه رایگان بیمه می شوند