مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-03اجتماعي

متروی تبریز قطعا تا پایان سال به ایستگاه لاله می رسد


شهردار تبریز با بیان اینکه راه اندازی مترو در مسیر بازار به لاله و بازار به ائل گلی و بالعکس کمک زیادی به ترافیک می کند، گفت: با حمایت های جدی که از این پروژه می شود، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه راه اندازی مترو در مسیر بازار به لاله و بازار به ائل گلی و بالعکس کمک زیادی به ترافیک می کند، گفت: با حمایت های جدی که از این پروژه می شود، مترو قطعا تا پایان سال به ایستگاه لاله می رسد و فاز 1 خط 2 را نیز تا پایان شورای پنجم تمام می کنیم.

ایرج شهین باهر در نشست صمیمی با اساتید دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز با اشاره به لزوم مقابله با آلودگی هوا و استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک، اظهار کرد: آلودگی هوا یکی از مهم ترین معضلاتی است که باید بیش از پیش به فکر مقابله با آن بود؛ همچنین استفاده از وسایط نقلیه عمومی یکی از راهکارهایی است که می تواند به کاهش میزان آلودگی هوا کمک کند.

وی ادامه داد: آلودگی های اخیر هوا، نگرانی در مورد آینده را بیشتر کرده است؛ چراکه تاثیر مخرب آلودگی هوا در آینده خودنمایی می کند.

شهردار تبریز گفت: انواع بیماری ها از جمله سرطان ها در اثر آلودگی هوا در افراد به وجود می آید و لازم است تا همه ما با حفظ محیط زیست، به فکر حفظ جان و سلامتی انسان ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تبریز قطعا تا پایان سال به ایستگاه لاله می رسد

متروی تبریز قطعا تا پایان سال به ایستگاه لاله می رسد