مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 22:452019-12-03سياسي

تکیه بر جوانان موجب پیشرفت است


تکیه بر جوانان موجب پیشرفت و ترقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضای مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گفت: از رهبری یاد گرفتیم که تکیه به جوانان موجب پیشرفت و ترقی است.

وی با تاکید بر اینکه میدان دادن به جوانان موجب امیدواری و پیشرفت همه جانبه می شود، افزود: بها دادن به جوانان مانند گشودن دروازه هایی است که منتهی به تمدن بزرگ اسلامی می شود.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم مسئولیت را به جوانان سپردند کمااینکه رسیدن به تمدن اسلامی تنها با تلاش جوانان امکان پذیر است.

  وی خاطرنشان کرد: یاران امام زمان(عج) به هنگام ظهور حضرت از جوانان هستند؛ این در حالی است که در انقلاب ما شاهد رشادت، شهامت و شجاعت جوانان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: در مبارزه با معاندین، تروریست ها و تکفیری ها کسانی که با غیرت و شجاعت ایستادگی کردند جوانان بودند، که شهیدسیدنورخدا موسوی یکی از قهرمانان جهاد شهادت است.

امام جمعه خرم آباد گفت: اگر امروز توطئه ها نقش بر آب می شود به برکت وجود جوانان است، اما با این حال برخی ها هنوز جوانان را باور ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر جوانان موجب پیشرفت است

تکیه بر جوانان موجب پیشرفت است