مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-04سياسي

هدف از تحریم دارویی ایران فشار علیه مردم است


استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی با اشاره به تفکر سرمایه گذاران و سیاست مداران صهیونیستی در خصوص تحریم علیه ملت ایران گفت: سیاست مدران آمریکایی و صهیونیستی معتقدند برای به زانو درآوردن ایران باید غذا و دارو آن ملت را تحریم کرده تا برای دریافت غذا به التماس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، علی کرمی ظهر امروز در مراسم پیش اجلاسیه نماز در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان با بیان اینکه انسان باید برای پیشرفت ایده از خود نشان دهد، اظهار کرد: در بعضی از مدارس اروپایی برای دانش آموزان سطح بندی کرده و استعداد افراد را شناسایی می کنند و در کشوری به مانند سوییس هیچ بیکاری وجود ندارد.

وی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در پیشرفت تحصیلی گفت: دانش آموزان نباید تا نیمه های شب، تلویزیون نگاه کرده و در فضای مجازی باشند زیرا این امر باعث اختلال خواب شده و در کنکور برای دانش آموز اختلال ایجاد می کند.

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی با اذعان به اینکه نماز در سلامت روح و جسم انسان تأثیر دارد، تصریح کرد: تعدادی از دانشمندان دانشگاه های مطرح دنیا به تأثیر نماز بر روی سلامت روح و جسم انسان تحقیق انجام دادند و متوجه شدند هنگام سجده رفتم سیگنال های استرس زا به مهر نماز که از خاک خالص تشکیل شده است منتقل می کند و تمام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تحریم دارویی ایران فشار علیه مردم است

هدف از تحریم دارویی ایران فشار علیه مردم است