مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-04سياسي

توقیف لنج صید غیرقانونی ترال در آب های استان بوشهر


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یک فروند شناور صیادی که اقدام به صید غیرقانونی ترال در آب های استان بوشهر می کرد شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار رمضان زیراهی بیان کرد: یگان شناوری پایگاه شهید رییسعلی دلواری عامری حین گشت ز نی یک فروند شناور صیادی را که به شکل غیرمجاز اقدام به صید آبزیان با ادوات ترال در آب های ساحلی استان می کرد شناسایی و توقیف کرد.

وی افزود: از این شناور انواع آبزیان شامل 2 هزار و 207 کیلوگرم ماهی، 106 کیلوگرم میگو درجه یک، 111 کیلوگرم ماهی مرکب و 71 کیلوگرم مارماهی کشف شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توزیع آبزیان کشف شده بین خانواده های نیازمند خبر داد و اضافه کرد: آبزیان کشف شده با هماهنگی دادگاه عمومی بخش دلوار شهرستان تنگستان در قالب 680 بسته برای توزیع بین خانواده های مستمند به کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش تحویل و بین افراد نیازمند منطقه دلوار توزیع شد.

سردار زیراهی یکی از ماموریت های نیروی دریایی سپاه را حفاظت از ذخائر آبزیان و مقابله با متخلفان در عرصه صید غیرمجاز دانست و خاطرنشان کرد: در همین زمینه نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بسیج دریایی و گشت های شناوری با هرگونه تخلف در حوزه صیادی که معیشت و زندگی مردم منطقه را با چالش و مشکل مواجه کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لنج صید غیرقانونی ترال در آب های استان بوشهر

توقیف لنج صید غیرقانونی ترال در آب های استان بوشهر