مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-04بين الملل

مشاور «طالبانی»: الحشد الشعبی طرح داعش برای اشغال «دیاله» را ناکام گذاشت


مشاور وقت رییس جمهوری فقید عراق خبر داد که عناصر داعش قصد اشغال استان دیاله و مسیر موصل-بغداد را داشتند که الحشد الشعبی این اهداف را نقش بر آب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وفیق السامرایی مشاور وقت جلال طالبانی رییس جمهوری فقید عراق از موفقیت نیروهای سازمان الحشد الشعبی در خنثی سازی یکی از توطئه های گروه تروریستی داعش خبر داد.

السامرایی تأکید کرد که طی چهار روز گذشته و پس از حملات ناموفق داعش به شمال غرب دیاله (واقع در شرق عراق و مرز جمهوری اسلامی ایران)، این بار عناصر داعش، به منطقه الحضر واقع در جنوب غرب موصل (شمال عراق) حمله کردند.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از السامرایی که کارشناس مسائل امنیتی نیز است، گزارش داد که نیروهای الحشد در برابر این حملات ایستادگی کردند و عناصر داعش را شکست دادند.

وی خاطر نشان کرد، داعش قصد داشت در استان دیاله نفوذ کرده و بر منطقه جنوب غرب موصل و مسیر بغداد-موصل تأثیر بگذارد و وضعیت امنیتی منطقه شمال را بر هم بزند و ناامنی ایجاد کند.

السامرایی در پایان خاطر نشان کرد که عناصر داعش قصد اشغال دیاله را داشتند، ولی نیروهای الحشد با هوشیاری و انسجام، با این تحرکات مقابله و شکست سنگینی به آنان وارد کردند و [عناصر داعش] نتوانستند حتی یک متر را به کنترل خود درآورند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور «طالبانی»: الحشد الشعبی طرح داعش برای اشغال «دیاله» را ناکام گذاشت

مشاور «طالبانی»: الحشد الشعبی طرح داعش برای اشغال «دیاله» را ناکام گذاشت