مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 21:452019-12-04سياسي

مناقشه در کنگره بر سر «قابل استیضاح» بودن جرائم ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز رسمی جلسات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا برای پیشبرد تحقیقات استیضاح رییس جمهور دونالد ترامپ سه محقق مدعو از سوی دموکرات ها گفته اند ترامپ مرتکب جرائم قابل استیضاح شده است.

- سه کارشناس حاضر در جلسه کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا رفتار ترامپ در پرونده اوکراین گیت را مصداق جرائم قابل استیضاح دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، همزمان با آغاز رسمی جلسات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا برای پیشبرد تحقیقات استیضاح رییس جمهور دونالد ترامپ سه محقق مدعو از سوی دموکرات ها گفته اند ترامپ مرتکب جرائم قابل استیضاح شده است.

محقق دیگری که به دعوت نماینده های جمهوری خواه در این جلسه حضور پیدا کرد این تفاسیر از قانون را رد و تأکید کرد که دموکرات ها نتوانسته اند ادعاهای خود علیه ترامپ را ثابت کنند.

سه استاد دانشگاه که به این جلسه استماع دعوت شده اند گفتند اقدام ترامپ در اعمال فشار بر رییس جمهور اوکراین برای پیشبرد تحقیقات قضایی علیه کسب و کار رقیبش، جو بایدن در اوکراین مصداق جرائم قابل استیضاح بوده است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، این اساتید که به تصریح کردند اقدام مناسب در واکنش به رفتار ترامپ، استیضاح او است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقشه در کنگره بر سر «قابل استیضاح» بودن جرائم ترامپ

مناقشه در کنگره بر سر «قابل استیضاح» بودن جرائم ترامپ