غفلت از ظرفیت فضای مجازی در معرفی گردشگری همدانرییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: فضای مجازی ظرفیت مهمی در معرفی حوزه معرفی گردشگری همدان است که از آن غافل شده ایم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی صبح پنج شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مقوله ها در تبلیغات و اطلاع رسانی است که متاسفانه کمبود این حوزه در حوزه گردشگری همدان کاملاً قابل احساس است. قراباغی محتوا سازی برای فضای مجازی را نیز حائز اهمیت دانست و یادآور شد: باید در بخش گردشگری و جذب سرمایه گذار محتوا سازی درستی صورت پذیرد؛ تا بتوان مخاطب را جذب کرد. قراباغی گفت: ظرفیت گردشگری و تاریخی همدان در زمینه برندسازی کم رنگ دیده شده که با تدوین برنامه هایی باید در این زمینه بهتر عمل کرد. وی اضافه کرد: همدان باید به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری و تاریخی در سطح جهان برسد و نباید در این زمینه تنها به شعار دادن بسنده کرد. رییس کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اجلاس های اخیر که در همدان برگزار شد، گفت: این اجلاس ها می تواند جایگاه واقعی همدان را در مجامع بین المللی حفظ کند و ما باید از این فرصت ها استفاده مناسبی را داشته باشیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |