مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:552019-12-05بين الملل

بارزانی: خطر داعش هنوز تمام نشده است


رییس منطقه کردستان عراق داعش را همچنان خطری برای صلح و امنیت در عراق و کل منطقه و جهان خواند و گفت ناآرامی های عراق به تروریست ها اجازه فرصت طلبی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس منطقه کردستان عراق با صدور بیانیه ای درباره حمله داعش به یکی از واحدهای پیشمرگه  در منطقه خانقین استان دیالی (واقع در شرق عراق و مرز جمهوری اسلامی ایران) تاکید کرد که خطر داعش هنوز تمام نشده است.

در این بیانیه آمده است: حمله داعش به یکی از واحدهای پیشمرگه کردستان عراق در خانقین که پس از سلسه حملات تروریستی ماه های اخیر در اطراف کرکوک و کرمیان رخ داد، این واقعیت را ثابت می کند که داعش هنوز تمام نشده و همچنان تهدیدی برای امنیت و ثبات است و جنگ با دشمن بشریت همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری بغداد الیوم ، نیچروان بارزانی در این بیانیه به شهروندان منطقه کردستان عراق اطمینان خاطر داد که نیروهایش پیشمرگه و دیگر نیروهای مسلح در این منطقه در اوج آمادگی برای پاسخ و نابودی هر گونه حرکت تروریستی و حفاظت از ملت و خاک منطقه کردرستان در برابر هر خطری است.

رییس منطقه کردستان عراق داعش را همچنان تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه کردستان عراق، کشور عراق و منطقه و دنیا خواند و گفت: ما مطمئنیم، این گروهک تروریستی در حالی ساماندهی صفوف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی: خطر داعش هنوز تمام نشده است

بارزانی: خطر داعش هنوز تمام نشده است