مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:102019-12-05سياسي

منظومه فکری رهبر انقلاب برای بشریت راهگشاست/ تاکید بر توجه به جوانان


نماینده سابق ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه منظومه فکری رهبر انقلاب برای جهان اسلام و بشریت راهگشاست، گفت:توجه ویژه به نسل جوان یکی از اصول منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که قریب به 12 سال در میان مردم ولایتمدار و مومن و انقلابی و واقعاً با محبت استان لرستان بودم، اظهار داشت: در طول 12 سال آن چه که انجام گرفت بر اساس رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و منظومه فکری این رهبر فرزانه بوده است.

وی با بیان اینکه من در طول این 12 سال منظومه فکری مقام معظم رهبری را نقشه راه خودم قرار دادم و معتقد بودم که این منظومه فکری هم نجات بخش است هم تاثیر گذار است و هم ماندگار، تصریح کرد: منظومه فکری رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی برای کشور برای جهان اسلام و برای بشریت راهگشا است اما این منظومه فکری در خصوص نماز جمعه و امامت جمعه و نمایندگان ولی فقیه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان افزود: منظومه فکری مقام معظم رهبری در رابطه با نماز جمعه بر پنج اصل استوار است؛ اول مسئله معنویت بخشی به جامعه؛ معنویت اساس جامعه است؛ اگر در این مدت توفیق حاصل شد 585 نماز جمعه اقامه کردم و مقید به اقامه جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظومه فکری رهبر انقلاب برای بشریت راهگشاست/ تاکید بر توجه به جوانان

منظومه فکری رهبر انقلاب برای بشریت راهگشاست/ تاکید بر توجه به جوانان