مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-06سياسي

مسوولان از شعار بکاهند بر عمل بیافزایند


مسوول جامعه اسلامی دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه مسوولان باید از شعار کاسته و بر عمل بیافزایند گفت: دشمن بداند ملت انقلابی ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، معین بیدکی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر با اشاره به این جمله شهید بهشتی مبنی بر اینکه دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود اظهار کرد: در 16 آذرماه سال 1332، دانشجویان استکبارستیز، در اعتراض ورود نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا به دانشگاه تهران، تظاهراتی انجام دادند که منجر به دستگیری تعدادی و شهادت سه دانشجو شد.

وی با بیان اینکه این افراد دانشجویان ضدآمریکا و ضدسلطه بودند گفت: جنبش دانشجویی نیز به تأسی از این دانشجویان نشان داده آرمانخواه، عدالتخواه، ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد و ضداختناق بوده است.

مسوول جامعه اسلامی دانشگاه ملایر گفت: در حال حاضر نیز دانشجویان انقلابی و متعهد دانشگاه ملایر به مانند سایر دانشجویان انقلابی حاضر هستند جان و مال خود را برای اهداف و آرمان های انقلاب فدا کنند.

وی در ادامه به کلیت فلسفه حکومت اسلامی پرداخت و با بیان اینکه شاکله و ماهیت این انقلاب مبتنی بر ولایت فقیه تشکیل شد افزود: بعد از گذراندن دوره های مختلف باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان از شعار بکاهند بر عمل بیافزایند

مسوولان از شعار بکاهند بر عمل بیافزایند