مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-07حوادث

پایان پرونده شکارچیان آهو در سرخس


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از فرجام شکارچیان غیر مجازی خبر داد که دوسال پیش، پنج رأس آهو و قوچ وحشی را از چرخه حیات حذف کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، تورج همتی گفت: با پیگیری های یگان حفاظت محیط زیست استان و مأموران سرخس این دو متخلف که با همراهی مأموران پاسگاه انتظامی مزداوند دستگیر شده بودند، بعد از معرفی به مراجع قضایی به اتهام شکار غیرمجاز 4 راس آهو ، یک رأس قوچ وحشی و دو سر خرگوش محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده سنگین این متخلفان به دلیل از بین بردن پنج رأس آهو در استانی که به نام مبارک ضامن آهو متبرک است، یکی از دلخراش ترین پرونده های شکار و صید بود، افزود: این پرونده پس از دوسال پیگیری با حکم قاضی مربوطه به پایان رسید.

همتی ادامه داد: یکی از متخلفین که متهم به شکار غیر مجاز سه رأس آهو، یک رأس قوچ، دو سر خرگوش و نگهداری و حمل اسلحه غیر قانونی بود، به تحمل 30 ماه حبس با 5 سال تعلیق و 12 ماه حبس تعزیری و متهم شکار یک رأس آهو به مجازات حبس به مدت 8 ماه با 5 سال تعلیق و 4 ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

این مسوول ضمن تقدیر از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان با متخلفین شکار و صید گفت: متخلفین مبلغ 506 میلیون ریال ضرر و زیان وارده به محیط زیست را بابت شکار غیرمجاز 4 رأس آهو، یک رأس قوچ وحشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پرونده شکارچیان آهو در سرخس

پایان پرونده شکارچیان آهو در سرخس